Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Livet

Publicerad 2013-10-01 16:39:58 i Allmänt

 
 
Det blir som det blir här,jag hinner inte ens skriva hälften så ofta som jag skulle vilja!
 
Sen sist så har det varit sommar,en underbar sommar med övernattning medbästa elin i kalvia med fisketurer och skräckfilm, stockholmsresa med becka och robin med husbil samt inbrott och allsång på skansen med snygg-Måns!
 
Det har även varit Halmstad med Malin, bad och mys! Även både möhippa och bröllop för fina elin och emil! Gör ju att man längtar lite själv! :)
 
Många promenader med atlas och mamma, knappt någon svamp hittad dock!
 
Lite dans,alkohol,mys och bus på det så blir det en bra sommar :D
 
Jag är verkligen värdelös på att skriva här,men jag tänker att folk får väl fråga om de vill något :P
 
Även blivit moster en gång till,ttill en underbar liten Elsa! <3
 
 
Atlas, Diesel, Diwa, bakning, världens bästa jobb, cykling, fotboll, Clara, familj,vänner, du. Allt blir bra <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela