Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

5/11-13

Publicerad 2013-11-05 19:43:22 i Allmänt

Att det aldrig kan få vara bra!
 
 
Var på sjukhuset i torsdags,det gick helt okej, läkaren sa att jag inte behövde komma tillbaka förrän i december nästa gång och jag var lycklig, hade en fin helg att se framemot och behövde inte åka tillbaka lika ofta och krångla med jobbet och allting.
 
Men det är ju fan, man ska aldrig tänka så.. I aöndags när jag vaknade var jag helt bortdomnad typ på framsidan av höften/låret eller hur man ska säga,tänkte att det släpper väl om någon timma, men icke.. I måndags var det fortarande kvar,gick till jobbet som vanligt. Hade ingen känsel men inte ont eller så., Märkte dock rätt fort att när jag stått eller gått en stund började det kännas konstigt i hela benet.,ringde vårdcentralenm för tänkte att äsch, hellre en gång för mycket än en gång för lite. Domville att jag skulle komma in, så fick åka från jobbet.
 
Hon kände massa, sen tog dom typ 5 rör blod,och sen fick jag åka hem. Vila var ordinationen idag,plus att jag skulle typ massera på det flera gånger/dag. Fortfraande har inget hänt, får svar på proverna imorgon.
 
Men imorgon blir det jobb i alla fall, tänker ta på mig mjukisbyxor och åka dit, för jag orkar inte.
 
Alltid är det något och det kan fan aldrig vara bara bra, jag orkar inte.
 
Och tyck gärna att jag gnäller, för jag bryr mig faktiskt inte.
 
så jävla trött på allt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela