Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

11/1-2014

Publicerad 2014-01-11 13:40:31 i Allmänt

Lördag idag, skönt att få sova tills man vaknar utan några krav :)
 
Igår var det jobb, sen var jag ute med mamma och atlas, sen åkte jag vill Rebecka och Robin, vi var ute med hundarna, och sen kollade vi Harry Potter till Robins stora förtjusning.. Eller? :)
Sen åkte jag hem, Atlas och jag myste vid soffan och sen blev det film!
 
Idag har jag varit ute med Atlas två rundor redan, skönt som tusan! Sen har vi legat i soffan och kollat på skidor. HAhha. Först störtlopp och nu skidskytte, rätt roligt faktiskt! :) Snart kommer R&R och hämtar mig så ska vi iväg på trevligheter! Kul!
 
Imorgon ska jag städa ut julen, om jag orkar... Känner att jag borde baka med, för att få tillbaka inspirationen som har varit hela borta hela julen. Vet att jag mår bra att av baka, mitt sätt att koppla bort allt annat och bara må bra!
 
Skulle ju bli snö och minus nu i helgen, men verkar vara långt borta.. För min del kan det kvitta, det är ju på jul man vill ha snö, nu kan det lika väl bli vår för min del.
 
En sommarbild från E&E¨s bröllop i somras, ta  mig tillbaka till värmen tack!
 
PUSS
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela