Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

17/11-13

Publicerad 2013-11-17 13:14:19 i Allmänt

som vanligt var det längesedan sist men tiden finns inte till alltid,eller ja,knappast aldrig.
 
 
jobbar hela tiden känns det som,kurser,övertid, kvällsträffar mm gör att jag aldrig är hemma före fem halvsex, sen ut en timma med atlas, fixa något äckligt att äta sen är det sovdags!
 
igår däckade jag klockan 14.00 på eftermiddagen. Pappa väckte mig klockan 18 när han knackade på för att se om jag levde. Somnade om och vaknade 11 imorse, trött som fan.Fick tvinga mig upp. Ut långrunda med atlas och nu hade jag gärna kunnat tänka mig att sova lite mer.
 
det finns saker att reda ut,frågor som är jobbiga att ställa, frågor som är jobbiga att svara på. Men det behövs om livet ska kunna fungera...
 
 
 
deppigt inlägg, så är det.
 
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela