Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

2013,året som gått

Publicerad 2014-01-02 15:54:15 i Allmänt

Ett helt år har gått! Hade kunnat skriva värsta långa texten om allt som har hänt, men tror jag tar hjälp av lite bilder istället :)
 
JANUARI
 
 
Färgade mitt hår brunt och det kändes väldigt bra. Nytt år, nya möjligheter!
 
Hade några veckor med extremt högt blodsocker HEEEELA tiden!
 
 
FEBRUARI
 
Var på Ängholmen för sista gången, blandade känslor.
 
Fick choklad i brevlådan på alla hjärtans dag! Vet fortfarande inte vem som la den där?
 
MARS
Älskade Lovis fyllde 2 år!
 
 
Joacim och jag började komma överrens, i alla fall så mycket att han kunde träffa Atlas ibland!
 
 
   APRIL
 
Sov över hemma hos Elin och var dödssjuk! Låg och gnydde i hennes soffa och hon fick ta hand om mig!
 
 
Fyllde 24 år och fick fina blommor!
 
 
Fick även en tv av bästa pappa!
 
Gjorde en uteplats tillsammans med pappa :)
 
Gosade med Atlas!
                                                                                  MAJ
 
Atlas den lilla stackaren fick fuktutslag och fick åka till sjukhuset!
 
Jag, Becka och Robin var på streetrace i Jönköping!
 
JUNI
 
Plockade årets första kantareller!
 
JULI
 
Spenderade de första semesterdagarna med bästa Elin i Kalvia! Vi fiskade, lagade mat, kollade skräckfilm och var i Ullared!
 
Åkte direkt vidare till pappas stuga där fisket fortsatte!
 
 
NAPP!!!
 
Sminkade Clara och lät henne låna min klänning!
 
Fick en klänning av pappa, och sen åkte vi till stan och åt god mat!
 
Hade möhippa för fina (porriga) Elin :)
 
Åt typ frukt till frukost hela sommaren
 
 
Träffade en söt nyckelpiga :)
 
 
Var på semester med Becka och Robin i Stockholm.På vägen dit hälsade vi på Albin :)
 
Var på Allsången och såg Snygg-Måns! Under tiden var det inbrott i husbilen och datorer, kameror, minnen, handväskor, plattänger,laddare och allt annat blev stulet!
 
 
 
 
Köpte en fotbollströja till Lovis i kungliga huvudstaden!
 
 
 
Träffade Elsa för första gången :)<3
 
 
Trodde att blodsockrerapparaten endast visade till 27... Jag hade fel.Och mådde skit!
 
AUGUSTI
 
 
Hade, och har, världens sötaste systerdotter!
 
 
 
Atlas blev närsynt och skaffade brillor!
 
Firade Yvonne som fyllde 50!
 
 
Åt frukost med Robin i hans mustang medan Becka övade inför...
 
Elin och Emils bröllop!!
 
Hade en fin dejt :)
 
Och en fin bordsgranne! :)
 
SEPTEMBER
 
Hjälpte till att flytta Anton 750 min bort.. Eller ja, till Värmland iaf!
 

 
 
Älskade min nya tröja,FUCK CANCER!
 
Lilla pojken fyllde 2 år och fick "tårta"
 
 
Blev korthårig och har aldrig mått sämre!
 
 
Målade över mina fula blåa fönster och blåa ytterdörr!
 
OKTOBER
 
 
Lekte med Atlas i löven
 
Gosade med en fin Elsa!
 
Saknade Tom på hans födelsedag!
NOVEMBER
 
Åkte till Elin med Becka! Vi sov över och hade det bäst!!
 
 
Vi skickade ""Två saftiga meloner i Bh" till Christoffer
Var Batman på Halloweenfest hos Elin och Mathias!
 
Någon var glad över den lilla snön som ändå kom!
 
DECEMBER
 
Hade en söt tomte-hund på julafton!
 
Fick långt hår, lite rosa i det, och sen var det dags att fira jul i dagarna 3!
 
Fina farmor hälsade på hemma för första gången sen hon flyttade! <3
 
 
 
 
 
 Ja, det var väl det! Ett bra år har det varit,många stunder med vänner som är guld värda :) Hoppas på ett ännu bättre 2014!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-01-03 17:42:44

Tycker iaf att du är grymt snygg i kort hår också :)
Verkligen fina bilder!!!
Kramkram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela