Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

15/10-13

Publicerad 2013-10-15 19:54:51 i Allmänt

Hejhej!
 
Idag har varit en dag i sjukhusets tecken med pumpträff och läkarbesök! Så inte varit på jobbet alls idag! Tråkigt :(
 
Imorgon ska jag i alla fall tillbaka till mitt älskade jobb och mina underbara barn! love it :)
 
tre nya tatueringar har det också blivit sen sist, oups :) hihi!
 
 
Massa bra nya planer med en bästa vän i form av en Rebecka på gång med,känns super och det kommer bli så braaa! :D
 
 
Var en sväng hos Lovis,Elsa och Moa idag med,herregud vad hon är underbar Lovis. Och Elsa med,hon är strax efter där:P hahah. Älskade barn!
 
Sen när jag kom hem var jag ute en lång stund med atlas, sen målade jag mina inredningssaker jag inte vet vad jag ska ha till.och sedan lagade jag chiliconcarne så nu har pappa precis varit här och ätit och pratat en massa,skönt.
 
Har fått en ny grej på magen nu som mäter blodsockret hela tiden. SÅJÄKLASMIDIGT! Får ha den några veckor bara,men hade velat ha den jämt! Såå mycket skönare trots att det är en stor grej till att ha på magen ju, men men,får väl ha kläder på mig ett tag ;)
 
Snart är det fotboll på tvn med ju,underbart! Det bästa!!
 
Och på söndag kommer ELIN hem!! Saknar som fan när hon bodde här! :(
 
NU ska jag gå och skriva ett brev :)
 
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela