Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

17/10-13

Publicerad 2013-10-17 20:58:55 i Allmänt

HEJ!
 
 
Jag är trött,ovanligt va :Phihi..
 
Gud,hade en jobbig dag igår,blev att jag  bara sov fyra timmar mellan tisdag till onsdag, sen var jag på jobbet tio i sex tills tjugo över sju på kvällen,plus en timmas resväg då. Sen när jag kommer hem har dörren till katternas toalett varit stängd,då domhade både kissat och bajsat i min säng!! jävla skit :( så trött och ont i huvudet m,åste jag ta väck alla sängkläder mm och tvätta dem. Sen ut i köket, där har dom vält mina blommor och fina vas,så att färgen på bordet har lukrats upp efter att ha legat i vatten så länge! SUCK! Men i alla fall slutade kvällen med att jag städade alla mina garderober också,för jag ändå hade energi trots allt :) hihi.
 
 
idag då,jobbade 10 timmar,sen hem och spela fotboll med atlas, sen målade jag mina fina fönster som jag ska ha som inredning, var ute en lång promenad med pappa och atlas i ösregnet, duschade atlas, dammsög huset, tvättade två maskiner tvätt,vek in tvätt,duschade samt var hos mamma en snabbis.Sen hade det bara gått två timmar så åt jag mat och lite. Jag är så sjukt effektiv när jag väl kommer igång :)
 
PLus att jag ÄLSKAR mitt hus! Det är det bästa! Speciellt en kväll som denna,när hela huset luktar nytvättat, det är nybäddat i både min och atlas sängar, atlas är nyduschad och även jag! Då blir ju bara hela livet så sjukt bra :D
 
Helgen är tom än så länge,har lite småprojekt på gång så det kommer bli braa! :)
 
 
Nu ska jag googla lite viktiga saker, sen ska jag ta min fina hund och sova :)
 
Pusshej
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela