Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

22/10-13

Publicerad 2013-10-22 20:36:04 i Allmänt

Hej
 
Usch vad veckorna går fort,känns som att man knappt hänger med!
 
Jajja,helg var det nyss i alla fall, en blandad sådan! Fredag var jag hos mamma, sen lördag ut och gå med madde :) det var mys! Sen lite små grejer hit och dit för att det skulle bli söndag och jag var med Elin och Becka :D:D ÄLSKART!
 
Idag var det jobbig dag, lång dag på jobbet och intensiv,ont i huvudet som fannärjag komhem!Ut med atlas sen kom Robin och Becka och skulle kolla hus och lite! Sen bakade jag äppelpaj och bjöd hit mamma och clara på lite mys! Sen har jag precis varit inne hos pappa och lämnat lite paj, snäll granne som jag är :)
 
Imorgon blir det en ny mördardag,6.00-20.30 typ. Usch. Längtar redan efter helgen!
 
Atlas har blivit sjuk igen, sånt där utslag troligv´tvis,på örat denna gången :( fan. Tvättar så mycket jag får (han blir galen) och hoppas på det bästa.
 
Diabetesen dödar mig,då är allt som vanligt.
 
 
 
Jag är splittrad med hur jag känner, och jag vet inte vad jag ska göra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela