Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

22/1-2013

Publicerad 2013-01-22 18:47:25 i Allmänt

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Haha nej

Varit kär: japp

Förlorat någon speciell person: ja

Varit deprimerad: ja

Varit så trött att du somnat sittandes: Typ varje dag :P

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, har alltid fått åka!

Brutit ett ben? Njae, stukat bara

Gjort nåt du ångrar? Ja, vem har inte det?

Hoppat Bungee Jump? Nej, men skulle vilja :)

Ljugit för någon du tycker om? Verkligen

Ätit en hel tårta? Nej fy fan, hatar tårtor!

Gjort bort dig offentligt? Eh, beror på vad man menar med offentligt, men antagligen ja :)

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Jaa :)

Fått ditt hjärta krossat: yes

 

Hur många barn vill du ha i framtiden: Usch, vet inte.

Har du några husdjur?: Atlas och mina fiskar :)

Vill du ändra ditt namn: Njae.

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var ute och åt med Jocke

Vilken tid vaknade du idag: 04,30 :(

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov sen måååååånga timmar tillbaka ;) 

Någonting som du längtar till: Tills allt bara känns skitbra :)

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ta bort kuk diabetesen!

Vad lyssnar du på just nu: Atlas som snarkar :)

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Det vet i fan faktiskt. Tror knappt det.

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Elin Johanna Magnusson

Stjärntecken: Oxe

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Ölmestad

Gymnasie: Gislaved

 

Högskola: Halmstad

Hårfärg: Nu, brunt

Långt eller kort hår: Nu, långt ;) 

Längd: 1,69 cm

Piercings: I öronen, näsan och tungan

Tattoos: Hmm, 7 tror jag, kanske 8

Höger eller vänster: höger

Operation: ingen någonsin

Bästa vän:Malin!

Sporten du spelar: Hade gärna spelat fotboll om värderna var bättre :(

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting

Dricker du: Pepsi max :)

Är du på väg att: Somna!

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Tror det

Vill du gifta dig: Nej det tror jag inte

Karriär i åtanke: Usch, ska jobba med mina barn tills jag blir pensionär :)

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Tss, gör jag väl

Mirakel: Beror på

Kärlek vid första ögonkastet: Nja, det vet i fan

Himlen: Ja

Änglar: Ja  :)

Kommentarer

Postat av: elin runesson

Publicerad 2013-01-22 19:53:15

Den kopierar jag :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela