Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

tankar

Publicerad 2012-05-06 20:27:41 i Allmänt

jag vet inte vad jag ska skriva för att kunna uttrycka mig bäst. jag har mest en massa frågor men inga svar.

hur ska man gå vidare? hur kan en tandborste få dig att börja gråta? hur mycket tårar innehåller en människa? hur ska man kunna sova själv när man i flera år sovit två? hur ska man kunna radera en hel person? ska jag behöva blunda resten av livet för att allt jag ser påminner mig om dig? hur kan det vara möjligt att man redan efter en dag glömt hur en person luktar? hur dålig kan jag vara som inte kunde behålla dig? hur tar sig folk igenom sånt här? hur kunde jag överleva innan du kom in i mitt liv? varför vet man inte vad man har förrän det är borta? hur ska jag kunna låta bli att gråta på jobbet imorgon? hur ska jag leva utan dina pussar? hur lagar man ett hjärta som inte finns kvar? HUR FAN SKA JAG KLARA DET HÄR?


jag säger som meredith i greys anatomy, "jag kommer inte ens ihåg sista gången vi pussades"

Kommentarer

Postat av: ElinRunezzon

Publicerad 2012-05-07 21:07:45

Elin, Jag kan svara på alla dom frågerna åt dig men tänker inte skriva allt. Vill du träffas och prata?



Jag har varit sambo innan och det tog slut så jag vet hur du känner. Bara att skriva ett sms så kommer jag! 0761366918 <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela