Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

fuck you, it's over

Publicerad 2012-05-12 13:15:12 i Allmänt

finns visst få saker i livet som folk är så intresserade av som uppbrott, min statistik har ökat med ca 50 personer sen vi gjorde slut? sjukt! fast jag är likadan, de är kul att läsa om folk som mår skit, för då känns de som man själv mår bättre, konstigt nog?

iallafall, dagarna rullar på,är nu 9 dagar sen allt slutade bara bra, slutade vara vi. jag vet inte hur man förhåller sig till det. du vill prata om det, vill jag prata mer? jag vet inte vilket som är värst. hoppas på att du har något bra att sägadå.

personen i fråga har blivit väldigt förändrad, och det är nästan det som är jobbigast, jag känner inte igen dig längre, alls.

nog snackat!




bästa elin tog med mig på hemlig resa i torsdags! det blev bio och mat i jkpg! saknat dig vännen! som du sa - vi rensar ut eliten från skiten. <3

ikväll blir det bowling och mat med underbara vänner, tack! :)


man för öppna en smirnoff trots att klockan bara är 1! bara för att jag har hjärtesorg, så det så.



tur man vet vilka som är ens riktiga vänner, och ja, jag blir förvånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela