Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

....

Publicerad 2012-05-21 20:38:49 i Allmänt

21 maj idag, rätt sjukt att tänka att för bara en månad sen, den 21 april aka min födelsedag så satt jag med mr-han-som-inte-får-nämnas på chaplin och planerade vår framtid. vissa saker går i tusen bitar, och jag känner mig trasig och verkar inte riktigt kunna bli hel igen. känslan jag känner är inte bra. allt av dig är borta, även om det var svårt. en sån töntig sak som att du skrivit "love you <3<3" på en note på mitt skrivbord på datan var svår som fan att ta bort. du fattas mig, så enkelt är det, men jag fattas inte dig. så därför skiter vi i allt nu.


tack och adjö, leva eller dö 



mina bästa när allt var bra

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela