Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

det är först när man ger upp som det blir nått nytt

Publicerad 2012-05-09 21:39:02 i Allmänt

dagarna går, men ingenting händer. mina frågor får inga svar och jag slutar hoppas.

hur kan en person ändra sig så drastiskt på bara några dagar? från att älska mest av allt på jorden till att inte känna någonting? hur kan det finnas två stycken, som brukade höra ihop, som nu tycker och vill två helt olika saker? vart någonstans delades våra vägar, och varför missade jag det? hur ska livet kunna fortsätta? vad händer när vi träffar nya? du ser hela ditt liv klart, mitt är suddigt, ser knappt en dag i förväg. du är lycklig, men kvar står jag, handfallen och totalt tom på allting.



i mitt sista sms från dig skrev du två små ord, endast dem, love you hur är det ens möjligt att skriva de orden dagen före? ljög du eller ljuger du för dig själv nu?


är för det första den 9:e idag, ett jävla datum..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela