Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Atlas

Publicerad 2012-05-18 22:11:49 i Allmänt

Atlas

Så liten men ändå så mycket kärlek. Förlåt för att jag skäller på dig, jag har mycket i mitt liv och ibland går det ut över dig. Förlåt för att du inte kan förstå det. Jag kommer aldrig att kunna ge dig det du förtjänar och tanken på det dödar mig. Jag vill ge dig hela världen, och allt det som du förtjänar. Du är världens finaste hund, och den absolut bästa man kan tänka sig. Jag blir lycklig när du springer som en galning med öronen bakåt och man ser på dig att du är lycklig ända in i själen. Jag älskar när du kollar på mig med dina bruna fina ögon, för du är den söaste man kan tänka sig. Jag lovar att inte ge upp på dig om du inte ger upp på mig. Tillsammans ska vi fixa det här, även om det blir tufft. Jag vet att du är en hund som inte kan läsa, men jag älskar dig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela