Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

21.23

Publicerad 2012-05-22 21:23:48 i Allmänt

här händer inte för mycket, meeeeeen det går rätt bra :)


fick förlängt på jobbet idag, ett halvår till, känns sjukt skönt! men ändå, personen jag först tänkte på som jag ville berätta för är personen jag inte kan berätta för. konstig känsla det där. man glömmer bort allt som hänt. för några veckor sen hade jag skickat sms direkt, och vi hade glädjts åt det tillsammans. men men. så är det iallafall.

annars har jag hängt med malin en stund idag, alltid lika trevligt! saknar tiden i halmstad. likadant där, man vet inte vad man har förrän det är borta, tyvärr.

sen var pappa här en sväng. när man har problem då är det rätt bra att ha pappa , och så nära dessutom. han fixar det mesta :)<3


nu väntar jag bara på att hundgården ska bli klar så jag får ta hem min pojke, känns klart ännu mer tomt utan honom också!! plus att jag får dåligt samvete för honom. vill pussa och gosa med han ju!


nu blir det sova, sent idag, klockan är ju efter 9!! hahah! :)


pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela