Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

21.00

Publicerad 2012-05-24 21:00:12 i Allmänt

Vill knappt inte erkänna det, men det blir lättare och lättare för varje dag som går!

idag och igår har jag haft kanon dagar :)

igår var det jobb, var ute heeeeeela dagen, sen direkt till atlas och mysa! sen vidare hem, väl hemma är jag sjukt sugen på glass, tvingar clara med mig så sticker vi och köper detg plus pizza för att mami var klar på högskolan nu efter ett års plugg! så mys ute och en massa snack på det! sen sova och jobbiga sms, men men, man överlever!

idag var det jobb, förskolansdag så lite annorlunda, kul! :) ute hela dagen med ju! sen hem direkt så kom pappa hit, vi fixade med hundgården, han hade med sig lite nya sektioner och sådant med ju, så kanon! mysigt med lite pappa-tid! vi planerade även lite för när jag ska bo i farmors hus! lite renovering och sånna planer gick vi igenom :) längtar!! sen nu har jag och clara sprungit runt och kastat saker på varadnra, bengt har ätit upp min riskaka, mamma har gnällt över sin blodtrycksmätare och jag har tänt massa ljus på mitt kalla och mysiga rum! love it!

skickar sms med folk jag tycker om, det blir man alltid glad av!

fredag imorgon, gör ju inte känslan sämre precis! malin och jag ska hga en suparhelg som hon så fint skrev på sms innan, lät för jävla bra om du frågar mig! på söndag fluyttar även min lilla prins hit!!! saknar honom som fan! så ska bli rikigt skönt!" han kommer få det såååå bra mitt lilla gryn! :D

och ja, du får mig att le, även om det inte är okej redan!


PUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela