Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

20.38

Publicerad 2012-05-14 20:38:59 i Allmänt

tre timmars sömn inatt och så tidigt jobb. efter halva dagen kände jag det på mig,och mycket riktigt, feber! så sjukt segt. jobbade klart hela dagen ändå, för tog inte febern förrän jag skulle hem, för ville inte tro det. sen blev det hem, ligga i soffan med atlas, vänta på j, ha allvarligt snack om lilla hjärtegrynet a, som vi inte vet vad vi ska göra med, skriver mer om de imorgon.


efter att ha sovit typ sen jag kom hem vid två är det fortfarande febrigt i mitt huvud, så blir till att vara hemma imorgon.. :/ tur att mamma ju är ledig med, så man slipper vara ensam. LIte av mitt problem nu, hatar ensamheten. Men tycker faktiskt om att bo hos mami och clara, det känns som förr och det gör mig trots allt lite lycklig mitt i all annan skit!

idag känner jag lite - what doesn't kill you makes you stronger.


men det är idag det, det går upp och ner. Nu ska jag nog dock sova igen , ioch sen heeeeela dagen imorogn. för jag tänker fan inte missa mer jobb nu :(


godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela