Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

9/3-2012

Publicerad 2012-03-09 19:28:38 i Allmänt

Jag vet inte jag....


Men i vilket fall, jag skriver inte ofta, men jag skriver inte heller för någon mer än mig själv. Så det får bli som det blir, lite halvdant och dåligt, precis som jag skulle beskriva mig själv.

Iallafall, nu är det helg, och min jobbiga vecka på jobbet är över, nästa vecka har jag två hyfsat tidiga eftermiddagar på jobbet iallafall. Till skillnad mot denna när jag inte har haft någon. Fredagsmyset på jobbet är iallafall guld värt. När alla barn utom ett gått hem satt jag och hon och läste i "mysen". Väldigt lugn avslappning på en rätt stressig dag. Det gillar vi :)


Sen när jag kom hem så åkte jag och j till city gross och köpte massa mat och krafs. Köpte även två orkideér, så nu står dom fint i mitt kök :) Älskar blommor! Med risk att låta som en tant, men skit samma, jag älskar ändå tanter ;) Iallafall sen när vi väl kom hem fick jag ett städryck, j gick ut till garaget, så har jag fixat och trixat! Jag dammsög och dammtorkade hela huset, rensade bland alla filmer, tog bort all skit som var överallt i hela huset, alltså saker, plockade in i diskmaskinen, fixade med blommorna, städade båda toaletterna, städade i kylskåpet, flyttade om på massa saker, bäddade rent i Atlas sängar, bäddade våran säng, rensade nattduksbordet, tagit upp och lagt in alla kläder vi köpte förra helgen som var en del ;), städat mellanrummet ochlagt tillbaka mattan nu eftersom att Atlas inte kissar inne längre :) Sen har jag städat soffan som Atlas brukar ligga i, ätit mat, packat upp all mat, duschat, sminkat mig och blivit fräsch. Skööönt!

Nu kom adde och alex så nu ska vi nog kolla film eller något. Väntar även och hoppas att olivia och herman kommer förbi sen, längesen nu!


Fick även ett läskigt brev idag ;) hehe.Någpn hemlig grej som elin, becka och jonis ska ta iväg mig på. Ska bli roligt som fan! Men jag är ju alldeles för nyfiken för att vänta ända tills 1 april på att få veta :P Får muta någon av dem ;) heheh.

Imorgon ska joacim hugga ved hemma hos pappa, och jag ska baka hemma hos mamma under tiden, för jag hatar att hugga ved ;) Så lite mammatid behövs för mig känner jag!

Sen på kvällen kommer Moa, Viktor och allas vårt hjärtegryn Lovis hit! Vi ska äta god mat, mysa och kolla melodifestivalen :) Rätt najs om jagfår säga det själv!

Söndag är det me and i party hos mamma, men vet inte än om jag ska dit eller ej. Iochförsig är ju både Clara och Lovis där, så det blir det nog ;)

Ett hyfsat inlägg blev det, tråkigt som fan men vem bryr sig :P

pussadjö

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela