Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

31/3-2012

Publicerad 2012-03-31 18:16:50 i Allmänt

har varit, ät fortfarande och kommer vara ett tag till, en snurrig tid i mitt liv.


jag har många beslut, stora sådana, som påverkar livet, som kommer att behöva tas inom en snar framtid. det skrämmer mig lite. jag känner att jag inte är redo att bli vuxen så fort, och nu kommer allting på samma gång.

helst hade jag velat vara liten igen, utan bekymmer över huvudtaget.

men så är inte fallet, och för att få ett någorlunda bra liv måste jag ta tag i saker och ting innan det är försent.

vet att det blir mycket gåtor här nu, förlåt för det, men för tillfället vill jag inte säga mer. hatar när personer skriver om allt som skall hända, och sen senare händer inget iallafall, då är det bättre att inte ha någonting sagt.

det räcker med att det är jag som vet om det, och några i min närhet med.

hade varit skönt att stänga in sig någon vecka och tänka över sina beslut, men livet går vidare, och alltså måste jag också göra det.

när besluten är tagna kommer de väl antagligen att stå här, eller ni kommer märka det i vilket fall, så då är de inte hemligt längre. Så håll ut.

Jag kommer komma tillbaka, starkare än någonsin! (fast kanske i behov av lite hjälp)


puss och tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela