Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Min bästa

Publicerad 2012-06-06 20:18:24 i Allmänt

Kanske att jag ibland är dålig på att berätta hur mycket jag älskar dig, och hur glad jag är att du finns i mitt liv. Ibland kommer saker mellan, och man hörs inte på några dagar, men det betyder inte att jag inte tänker på dig varje dag, undrar hur du har det och saknar tiden förr. Även om vi inte hörs så vet jag att jag kan höra av mig när som helst, och jag hoppas att du känner lika om mig! Alla våra minnen kan ingen ta ifrån oss, det är det bästa vi har. När vi rymde hemifrån, men var tvugna att åka hem och tanka några gånger. Och pappa inte ens märkte att vi var borta! Vi var och köpte långa farbrorn glass flera gånger, och jag körde moppen med dig på kryckor bakom mig, plus en massa filtar och fika och sånt som man faktiskt behöver när man är på rymmen!
Älskar att vara hemma hos dig och känna mig som hemma, att slippa tänka på hur jag borde bete mig och bara vara jag istället! Älskar när vi är och fiskar och du sätter på masken och tar bort fisken fast jag vet att du med tycker att det är äckligt, men du vet att jag hellre dör än att göra det.
Älskar att vi tänker så lika, att det är inte alls onödigt att åka till jönköping bara för att köpa en ynka liten sak, för det är ju ändå tiden i bilen som är det absolut roligaste! Jag tänker på när vi mobbade vår kurator, som var förjävla klen, och vi kunde bestämma över henne hur lätt som helst! vi satt och skickade sms till varandra under tiden, och sen när hon glodde på oss bad vi henne att vända på sig! HAHA! Och när vi var jobbiga, och alla lärarna sprang efter oss, det var den bästa tiden! Alla gånger vi varit ute och varit fulla som ägg, det är alltid lika trevligt! Och jag vet att du tar hand om mig om det blir för mycket,och du vet att jag tar hand om dig. Vi skulle aldrig låta något hända varandra.

Jag hoppas att vi kommer att vara bästa vänner hela livet! Och vad som än händer så vet du att jag bara är ett telefonsamtal bort! Älskar dig nu och för alltid!

Malin <3









Kommentarer

Postat av: EVa N_Ö

Publicerad 2012-06-12 22:31:29

<3 <3 <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela