Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

6/6-2012

Publicerad 2012-06-06 19:59:00 i Allmänt

dagarna går fort, och glad är jag för det :)

skönt med ledigt mitt i veckan, passar mig perfekt! :) hihhi!

i måndags åkte jag till amanda direkt efter jobbet för att fixa håret! nya slingor och färga och så, var där i fem timmar! stackars tjej! hahah! och ändå hade vi saker att prata om heeeeela tiden, så var mysigt :)

i tisdags hade jag kort dag på jobbet, sen hem och cykla en runda med atlas! för att åka till tandläkaren, som är det absolut värsta jag vet i hela världen! haha! Men efter 8 minuter och 660 kr fattigare kom jag ändå ut med ett leende på läpparna eftersom att dom sa att det var de renaste tänderna de sett på hela dagen! inte ett enda hål, trots att det var fyra år sen jag var där. heheh!

seeeeen hem och duscha, och börja fixa lite, för sen kom Malin och Ola och hämtade mig :) vi åkte till vmo och käkade, hyrde film och köpte godis! hehe! Sen hem till mig och mysa med allting! sen en sväng till a-torp och kolla läget och sen var klockan ett och dags för mig att sova!

idag sov jag länge och vaknade av att världens bästa Lovis var i mitt rum och förgyllde min morgon :) sötare unge får man leta efter! erbjuder mig att köpa henne varje gång, men hennes föräldrar är inte riktigt med på noterna ;) heheh! sen var jag i gislaved med mami och moa ochj handlade lite skit! sen hem till j och hämta lite saker, och tillbaka hem. Nu har jag ätit, lekt med Atlas, duschat och sitter här!

imorgon är vanlig dag, sen fredag är det student för anton, så då blir det kort dag på jobbet! om jag itne ska vara ledig helt, ska kolla upp det här imorgon!


Jaja, livet går framåt, och jag kör fortfarande med uttrycket starkare än igår, svagare än imorgon!

och med det säger vi hejdå för den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela