Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

25/6-2012

Publicerad 2012-06-25 20:26:57 i Allmänt

Dagarna går och det känns som att jag bara följer med.
 
Sjukligt trött, hela tiden, och ja, jag blir trött på det :P
 
Idag var jag på jobbet 20 minuter innan jag började, passade på att sova i en soffa där då! Sen halvsov jag på min lunchrast! Slutade två, hemma halv tre, sov till halv sex när mamma väckte mig, gick då upp och la mig i soffan ch frös som en idiot, mamma kom med filt och vetekudde! Låg där ett tag innan jag blev alldeles för trött! >Gick ner på rummet typ tio i åtta, och kämpar och ämpar för att hålla mig vaken! Jag vil bara sova!
 
Vet inte vad det är för fel på mig, eller om det ens är något fel. Men såhär kan jag inte ha det längre. :(
 
 
Annars då? Ärligt? Det är jobbigt som fan :,(
 
 
</3

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-06-27 09:49:12

Kämpa. Jag vet att du är en stark kvinna :-) <3

Postat av: Linn

Publicerad 2012-06-27 09:50:00

Kämpa. Jag vet att du är en stark kvinna :-)

Svar: <3
Elin

Postat av: Linn

Publicerad 2012-06-27 09:50:01

Kämpa. Jag vet att du är en stark kvinna :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela