Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

21.52

Publicerad 2012-06-06 21:52:41 i Allmänt

ibland fattar jag inte vad det är med mig.

det går från en sekund till en annan. från glad till ledsen.

jag har ju klarat fan så mycket värre, det ska gudarna veta, och ändå så känns det som att hela mitt liv gått sönder, slagits i spillror.

min jobbarkompis sa häromdagen att hon inte fattar hur jag orkar gå till jobbet, men vad gör man. jag kan ju inte stanna hemma direkt. det är ju bara att bita ihop och gå dit.

men hur glömmer man allt man hade? hur ska jag kunna glömma bort den du en gång var?


över en månad har gått sen jag var lycklig på riktigt.


hur gör man när allt som känns tryggt bara försvinner?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela