Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

17/6-2012

Publicerad 2012-06-17 15:15:40 i Allmänt

En lugn och skön helg går mot sitt slut :) heheh!

Har inte hänt så mkt, fast på något sätt har den ändå varit händelserik!

i fredags efter jobbet åkte jag och köpte en sverige-ziperall till clara, och en annan till mig! Så åkte jag hem och började ladda inför matchen! haha,. gick en långrunda med atlas och lite så! sen cyklade även jag och pappa och atlas en lång runda på kvällen innan det var dags för avspark! jävla skit match och besvikelse, för att sedan sova!

lördag upp tidigt och åka och fira moa! sen hämtade malin mig och vi åkte till j och hämtade aaaaaallla mina saker ::D pappa kom med släp och sånt :) så nu är allt hemma, känns faktiskt underbart! längesen jag hade alla mina saker på ett och samma ställe! fiade iordning här nere, bytte soffa och grejade om en massa, s nu är min walk-in-closet perfekt, och det går fan inte in ett enda till plagg där kan jag lova :P hahah., herregud! sen hann jag precis bara duscha så kom elin, becka och cello :D hundarna fick busa massa, gick skitbra! och så kollade vi två skräckfilmer och snackade massa skit! underbar kväll med bästa vännerna ! :D

söndag, sov länge, sen kom pappa och då byggde vi ett fotbollsmål :D nu väntar jag på att klockan ska gå, så ska jag och mamma åka och kolla när clara spelar match, love it!

imorgon är det jobb igen, känns rätt gött ändå!

är det faktiskt tillåtet att känna sig lycklig? :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela