Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

3/7-2012

Publicerad 2012-07-03 19:31:25 i Allmänt

Ännu fler dagar har gått, och jag har varit lite frånvarande här som vanligt!
 
Helgen var bra, jag var med Malin och Ola i fredags! Vi kollade film och myste. Skulle åka på en läskig jävla väg mitt i natten när de åskade och regnade. Skämtade om att jag dör om bilen går sönder.. Och vad händer? Biljäkeln gick sönder! hahah! Det resulterade i att vi sov alla tre i min säng den natten! Jag låg innerst med Malin jämte mig,och höll på att frysa ihjäl för väggen var så satans kall. Malin tyckte inte om att jag tryckte mig under hennes täcke, men det är smällar hon får ta när hon sover hos mig ;) hihih!
 
lördagen var jag hemma på kvällen, rätt skönt faktiskt! I och med att jag varit sjuk i veckan där så kände jag att jag behövde vila mig lite extra! var och badade med mamma och lovis, fikade och myste! :D
 
i söndags var jag och pappa och hämtade moa, viktor och clara på uv-lägret, lite sugen blev man allt! Alltid skönt med tid med pappa, vi hade massa bra snack och det kändes skönt! Saknar honom mer än han anar..
 
Jobbat två tidiga morgonar nu, så varit sjukt trött, imorgon är det special och börjar inte förrän 9.15 (!!) kan knappt tro de, världens sovmorgon ju!! :D:D
 
Trivs sjukt bra med att bo hemma! Behöver inte göra ett skit, mer än att vara med atlas! kan åka hem från jobbet, vara med honom och sen sova, passar mig perfekt!
 
Hoppas även på ett bra beslut i veckorna som kommer!! Hade blivit sjukt lycklig då :) Det absolut bästa som kan hända! :)
 
 
 
 
Puss på ett tag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
men jag är lyckligare nu

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela