Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

22/7-2012

Publicerad 2012-07-22 17:42:58 i Allmänt

Svårt att förstå att han jag mest vill ha, vill inte ha mig.
Tre månader har gått, och det är fortfarande tungt.
Tänker på att ingen vet hur fin du är, hur bra du kan vara, du skulle aldrig visa det för någon annan. Men jag vet.
Du har den finaste av själar och det varmaste hjärtat, men det tillhör inte längre mig. Hade länge ditt hjärta runt halsen, tills du skulle vara redo att få ditt hjärta åter, men jag har gett upp. Nu ligger det inte längre hos mig. Tiden läker alla sår, jag kommer bli bra. Men tanken på att ett enda ord från dig hade kunnat få mig hel får du leva med. Du vill ha mig sen, jag vill ha dig nu, alltså får ingen som den vill. Båda blir sårade och det är så det måste bli.
Hade gärna gett dig världen, men du vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela