Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

15/7-2012

Publicerad 2012-07-15 16:08:54 i Allmänt

Herregud säger jag bara, vilken jäkla helg!!
 
Första semesterveckan är avklarad, har blivit mys med familj och vovve, umgås med kompisar och så! I torsdags var jag hos Malin, sen plockade vi 5 liter kantareller på vägen hem till mig, och sen var vi härpå kvällen! Sen skulle vi åka till Ola, vi satt nere på mitt rum och jag kollade ett sms jag fått från honom. Vi gick upp, ut i bilen och när vi backar ut säger jag att jag glömt mobilen, men orkade inte gå in igen. När vi kommer hem så hittar vi inte den? Malin är nere och ringer och jag är uppe, det är heeeelttyst i huset, signalerna går fram men inget ljud!! Jag har aldrig mobilen på ljudlös! Mysko! Vi letar även på vägen om det nu varit så att jag la mobilen på taket på bilen och sen lkörde iväg, men är 99% säker på att jag inte tog med den ut ens! Efter två timmars letande ger vi upp och sover.
 
fredag: börjar dagen med att leta i två timmar till,både jag malin mamma och clara! Nu har även mobilen dött eftersom signalerna inte går fram längre! Finns ingenstans, inte i bilen heller och O har även kollat hemma, men icke! Malin åker hem, jag surar. Becka kommer, vi leker med hundarna, sen vänder hon upp och ner på HELA huset och vi konstaterar att mobieln är HELT borta!! På kvällen mys med hembjudna folk och trevligheter! :)
 
lördag: Malin och jag åker till a6 för att köpa ny mobil till mig :) hihihi! Blev en HTC one S, sm jag fan ska hålla hårt i!! Fick även med mig två klänningar, två shorts, ett linne, en keps och en present till mamma hem! :) När vi åker hem försöker vi hela tiden öppna min mobillucka så jag kan sätta i mitt sim-kort, men fubnkar ej att få upp luckan! Väl hemma försöker malin även med en kniv innan vi läser instruktionerna och inser att den luckjäveln vi försökte öppna inte ska gå att öppna, utan kortet ska i på annat ställe! NÄr vi väl hittar var sim-kortet ska i är det alldeles för stort? malin söker på iknternet och vi ser att man ska ha ett micro-sim till denna mobilen! JAHA!!! Gubbjäveln på Telia har såklart gett oss fel jävla kort! Oh deras växel har stängt! KLockan är tio i fem, A6 stänger klockan 6 och det tar i vanliga fall 1 timma och10 minuter dit! Kastar oss i bilen, Malin kör och vi är framme fem över halv, på 45 minuter, rätt bra jobbat! För att spara tid är vi duma i huvudet och tar en handikappsparkering! MalIns bil kan ju inte backa, och just då kändes det smart, vi är ju ute på några minuter ju! på affären där dom konstaterar att ja, vi har fått fel kort! Ut därifrån efter några minuter lite gladare med en fungerande mobil! Ut till bilen där det mycker riktigt ligger en JÄVLA LAPP! 1000kr böter för vi lånat deras jäkla plats i tio minuter!!!!!!!!!!!!!!!!! denna dagen kan fan inte bli värre!!
 
Väl hemma äter vi, blir sugna på att festa, jag dricker och malin kör till chappen och förfest med Olivia bland annat :) MYS! En jävligt bra kväll som idag känns i mitt huvud! Men det var jag fan värd efter den här jävla helgen!
 
Imorgon går färden till huvudstaden, mys :D
 
Tjofräs, det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela