Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

10/7-2012

Publicerad 2012-07-10 23:03:18 i Allmänt

Jag är trött på att alla låtsas som att allting är bra. Varför kan man inte erkänna att något är dåligt? Jag kan säga att jag är trött som fan på mitt liv, att min hund är ett helvete vissa dagar, att jag inte alltid har en massa pengar över, att min familj går mig på nerverna eller att jag helt enkelt mår skit. Blir trött på folk som inte kan erkänna att det är så, utan måste låtsas som att allting är bra. Vi är ju fan inte perfekta, och alltså är det okej att känna som jag gör.
 
Så därför säger jag såhär...
Tiden läker alla sår, det vet jag. Men idag, just idag, behöver jag dig mest. För just ikväll känns det som att mitt hjärta ska gå sönder, och jag behöver dina armar runt mig.
 
 
 
Nu är det sagt, tyck vad ni vill, det är mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela