Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

15/1-2012

Publicerad 2012-01-15 20:05:15 i Allmänt

hejhej :)

eftersom att jag inte har varit så flitig här på sista tiden kommer det en liten sammanfattning av vad som hänt, samt en massa bilder :)

vi kan börja med att berätta om julen. Dagen före julagton var jag ochg joacim och köpte de sista julklapparna och på Kvällen  spelade vi bngo hemma hos mamma, mys! när vi om hem öppnade jag och joacim ett paket var! jag fick en jättefin tröja och joacim fick whiskeyglas! julafton firades först hos pappa några timmar där vi fick lite paket och mys :) Jag fick en systemkamera, massageolja, tre böcker, minneskort till kameran och även 1000 kronor av farmor :)   sen åkte jag joacim och atlas vidare till hp till maria och sven :) där var det fullt hus med! vi åt och snackade i soffanoch öppnade paket :) jag fick en jättemysig filt av dem, typ som en poncho, i love it! jag och jaocim fick även tillsammans två fina lakan av m&s, innetofflor av carro och en bok och ett spel av casper :) myspys! av joacim fick jag även två marschallhållare och en väska :) efter lång tid åkte vi hem så dkom det massa folk hit och det var lite kalas! skitsnck med malin förgyllde kvällen!

juldagen var vi hos mamma! det blev julklappsspelet, paketöppning, mat och mys! trevligt värre! jag fick en gosig filt av mamma som jag har med mig jämt! sen fick jag en prenumeration, en karaff och två brandvarnare! hahah! av moa fick jag ett spel, lika par leka bäst :) och alla filmer från när vi var små! ASKUL! av anton fick jag en bok jag själv valt. haha. och av clara fick jag en sil :P för hon märkt att jag inte hade någon sån :) sötis!
sen stannade vi över natten, och dagen efter kom moa och viktor och lovis tillbaka, så köpte vi alla familjepizza och myste!

sen har vi varit mycekt med fantastic four, BIG LIKE! :)

nyår var vi här hemma med herman och olivia, för vi visste inte hur våra små korvar skulle reagera på raketerna, mem det gick verkligen superbra! :) killarna lagade förrätt och varmrätt, det blev toast med skagenröra till förrått, och oxfilé med klyftpotatis till varmrätt. Jag ocg Olivia fixade marängsviss till efterrätt och sen åt vi ost och kex :) en jävligt lyckad kväll!

sen åkte vi ju som sagt till norge, som jag skrev i förra inlägget!

sen dess har jag jobbat tre dagar :) riktigt bra!


Helgen har spenderats med alla de jag tycker allra bäst om! :) i fredags var jag och joacim bara hemma själva och myste! sen i lördags var vu och handlade, för på kvällemn kom alla hit på examensfest! :) de var mamma, pappa, anton, clara, moa, viktor, lovis, maria, sven, casper och farmor som kom hit! :) vi åt mat och jag fick fler paket! av mamma fick jag en del av systemkameran, blommor, en lärarkalender och en bok. av pappa fick jag egentligen systemkameran med, både julklapp och examenspresent, men han gav mig också 500 kr :) av farmor fick jag också 500. Av moa och co fick jag en kamera väska :) och av maria, sven och capser fick jag blommor, en fin vas och en skitfin ring :) av joacim fick jag bio och restaurang någon helg när jag vill :D
en asbra kväll! efter de åkte hem kom olivia, herman och tyson hit! vi kollade filmoch åt lite av det som blivit över innan. hhah! snack och gos!

idag har moa, viktor och lovis varit här och ätti upp fikat sen igår! har äöven massaerat dem :) sen åkte vi ioch hämtade diskmaskin som joacim ska ha att diska bildelar i! hehe. Sen till olivia och herman så pkte vi ut i skogen och grillade korv och lekte ed hundarna! skitmysigt!
En super helg med alla dem jag tycker mest om :D:D

nu har jag duschat, och ska kolla på one tree hill! sen jobb hela veckan ut!


Nu kommer alla bilderna :)

Pusspuss!



Första gången vi träffade atlas :)


Sova med pappa är mysigt!


Vacker tass!

Kusinerna på julafton!

Puss i Norge!

Norrsken

Norrsken igen

Fjäll och fint ljus :)

Nyår!

Mys i skogen!

Finaste Tyson!


Nu får det räcka med bildetr för idag, tar ju sån jävla tid :P


Pussadjö

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela