Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

3/1-2012

Publicerad 2012-01-03 20:56:17 i Allmänt

Nu kommer ett inlägg som endast kommer innehålla klag och arga/ledsna tankar. Så du som itne klarar av det, att jag är mig själv, kan sluta läsa nu tack.


iallafalll


faan vad jag är trött på allting. trött på att aldrig hitta någonting här hemma, allt är borta. trött på att skolan aldrig verkar bli klar. trött på att alla andra har fått jobb utan jag, även om jag med har det om jag vill på sätt och vis. trött på att det känns som att jag är den enda av två som kämpar. trött på att atlas pissar inne fast att han vet att han ska gå ut, och gör det med oftast såklart. trött på att alla mina saker går sönder. trött på att ingen orkar höra av sig längre. trött på att jag inte orkar ta tag i att träffa kompisar. trött som FAN på diabetes,vill slä'nga bort alla saker och aldrig ta fram dom igen, skiter i om jag dör på kuppen. jag är trött på att laga mat, diska, tvätta, städa, röja, fixa, tända i pannan och allt annat som ingår i ett hushålle. trött på att göra alla vuxna besvikna. trött på att aldrig klara något.

jag är helt enkelt trött på livet idag, så in i helvete.


och vet du? det är okej att ha sånna här dagar.

Kommentarer

Postat av: Anny

Publicerad 2012-01-18 21:31:04

ibland behöver man skolka från livet. puss! <3

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-20 15:51:48

Vilket gött inlägg, få svära av sig lite :) Såna dagar har alla, jag med. Då får jag banka och slå lite på min man sen går det över. Kärlek till dej!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela