Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

29/1-2012

Publicerad 2012-01-29 19:51:32 i Allmänt

Efter några jobbiga dagar kände jag att min helg endast skulle spenderas med folk som vill mig väl och som jag mår bra bland!

Så nu har jag laddat upp mina batterier med kärlek från mina vänner :)

I fredags var jag med Malin! :) vi var ute och åkte bil, och sen satt vi hemma hos mig och snackade en massa viktigt :)

I lördags var jag hemma hos mamma en sväng, fick gosa med Lovis :) Clara och jag var även i gislaved en sväng och köpte lite krafs till kvällen! För sen när jag kom hem från mamma så kom Malin hem till mig! Vi fixade oss och snackade massa mer. Sen kom Herman och Olivia hit, så snackade vi ännu mer, och sen körde Ica oss till Jessi där det var förfest med en jävla massa folk! Sen vidare till parken, Becka körde :):)

Väl på parken var det en massa folk man kände, skönt att få kramas med massa gama godingar, pojkar som flickor :)!

Idag har vi varit hos H&O igen, käkat pizza, gått med vovvarna och kollat film!


Nu är det soffläge med min söta vovve och mysiga filt, som det ska vara!



förresten, du behöver inte vara sur på mig, har aldrig gjort dig något, tycker inte ens om dig så skit du i mig så skiter jag i dig!


Jaja, man ska bara ägna sig åt folk som får en att må bra, det är ett råd jag tänker följa från och med nu!
man lever bara en gång, då måste man se till att vara lycklig!


PUSS!


Jag och min lilla prins, söte göte!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela