Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

22/1-2012

Publicerad 2012-01-23 19:06:28 i Allmänt

alltså, jag fattar inte.

har kikat runt lite på internet efter diabetesbloggar, eller ja, råkade komma in på en för ett tag sen och blev lite fast och kollade vidare. de verkar må skit när dom har typ 15 i blodsocker. Och typ att dom inte kan gå till jobbet och sånt när dom har typ 15-20. Vadå nte gå till jobbet liksom, ta på dig ett leende, gå dit och må bra. Eller är det jag som tänker helt jävla sjukt?

mina läkare har ju alltid med sagt att dom inte fattar hur jag orkar leva typ, alltså gå i skoplan och jobba och så, min löäkare förr sa alltid att hon inte fattar att jag bara inte ligger kvar i sängen hela dagarna med tanke på hur jag BORDE må. Enligt henne är det för mig med så höga värden som för en vanlig människa att gå runt med 39 graders feber. Men jag känner såklart inte så nu, för hur hemskt det än låter så har jag glömt av hur det är att må bra.

min läkare sa dessutom alltid att när jag väl får bra värden under en längre tid, då kommer jag att känna skillnad, och då kommer jag med undra hur jag orkar med allting.


så innan du skriker och skäller på mig för att jag är trött, sur, tråkig eller har dåöigt tålamod eller alltid ont i huvudet, tänk själv på hur du mår när du har 39 graders feber.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela