Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

13/1-2012

Publicerad 2012-01-13 20:06:57 i Allmänt

herregud vilken jävla fredag den 13. jag som bara tror att det är en myt får nog fan tänka om :P

det hela började igår efter att jag jobbar 7.00-19.45, var trött som fan, lite småledsen redan för att jag haft sån sjuk huvudvärk hela dagen. Så går jag ut till min bil, som är stelfrusen. Går inte att låsa upp. Så jag står och andas varmluft i nyckelhålet i vad som tycks vara en evighet, men går fortfarande inte. Jag försöker ta i lite mer, och vad händer då om inte det att nyckeljäveln gick av!!! Nu var det fan nära att jag började lipa för allt gick åt helvete. Fick panik och ringde sen joacim som blev klite sur, men kom tillslut. Då hade han med sig verktyg och grejer, och så fick vi gå in på jobbet och hämta verktyg och skit, herregud. Fick tillslut upp fittbilen, och kunde åka hemåt. Väl hemma var klockan nio, och typ tjugo över nio låg jag i sängen. Var så jävla trött och ledsen och sur.

sen idag då, skulle börja tidigt, så var uppe i god tid och var glad och pigg, skulle ut och starta bilen (joacim lagade nyckel på natten när jag sov). Då startar ju inte biljäveln!!! Springer in ohc väcker joacim söm får gå ut med batteriladdare och skit. Han kommer in skit arg och skriker att batteriet fan är fullt, så vet i fan inte vad det är för fel. Tydligen något i startmotorn (Som om jag vet vad det är. hahah) Vi bestämmer att han ska ta sin bil och köra mig till jobbet. HAn har såklart ingen bensin bara för att vi börjar få jävligt bråttom, så åker till macken. Väl där får vi ju inte upp tanklocket!! Vi åkert tillbaka hem efter att joacim hållt på att sparka sönder bilen. JAg springer in och ska leta efter rätt nyckel tydligen. Hittar ingen och går ut till en ännu argare pojke. Han märker då att det var rätt nyckel, så eldar på den så den ska tina upp låset. Och det går :) Tillbaka till macken för att tanka, och då är det något fel så går inte! Går bara att tanka diesel, och min bil går fan inte på den smörjan!!!

Joacim säger att bensinen inte räcker till Kulltorp,så vi får åka till Forsheda eftrsom det är närmst! Skit rädda för att få bensinstopp (då hade jag fan övervägt självmord) så åker vi till Forsheda! Och vi hinner fram till och med :) Tankar och åker tillbaka till bredaryd så joacim får slänga på sig jeans och stänga in Atlas. Mot Hp och mitt jobb, sen åker Joacim till sitt.

Äntligenm framme, typ 40 minuter försent, men jag kan säga att det blev en god historia att berätta för alla på jobbet. HAha. Så jävla typiskt oss!

Fredag den 13, my ass!

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2012-01-13 22:18:22

Herregud vilken dag!!! Låter ungefär som när vi skulle åka till BB...haha!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela