Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

11/1-2012

Publicerad 2012-01-11 21:14:45 i Allmänt

usch, är så opepp på att blogga så det finns inte. men har tänkt i flera dagar att jag måste få iväg ett inlägg, så nu bär det av.


var i norge hos joacims pappa några dagar förra veckan, så tänkte dra en stund här och berätta om det, för det var riktigt bra :)


i onsdags åkte jag och j till stockholm och carro direkt efter j slutat jobba. Först på dagen ringde min nuvarande chef och sa att jag fått jobbet jag sökte, så jag var lycklig :) en förksola i hp blev det, riktigt bra!! sen var jag poch pussade på Lovis en stund, och så lämnade vi bort Atlas till malin för några dagar :( men sen, packade jag lite godis och så bar det av till den stora staden. Efter lång tid i bil var vi framme, det blev snack och titt på lägenheten, sen somnade vi rätt fort allihopa!

klockan sju torsdag morgon kom taxin och det bar iväg till arlanda! där blev det flyg till oslo, efrer att säkerhetskontrollen tjutit och tjejen där tagit både mig och carolina ¨på brösten (varför kunde inte den snygga killen känna ;) ). Tre timmars väntan, med borttappat bagage plus lite mat senare var det ännu ett flyg mot Barduforss. Höll på att dö under landningen då det var is som fan på backen, men vi överlevde. Där var j´s pappa, och vi åkte hem till hans lilla ö och mysiga hus på Senja! :) vi åt mat och umgicks bara, var rätttrötta efter dagen.

fredag morgon gick jag och j ut och pimpade, höll på att dö för det var så jävla jobbigt att gå till sjön. Typ huuuuur lång väg som helst genom skogen och mionst 90 graders backe och en halv meters snö, ni hör själva. herregud :P inte en enda fiskjävel fick vi heller och jag var tjurig medan joacom trampade på bakom mig och tjatade om hur optroligt vacker naturen var, (vem fan nu ser sånt när man är trött, har ont i lungorna och fryser röven av sig i en skog mitt i ingenstans med snö upp till knäna) Han tog lite fina kort på tjuriga mig, de korten kommer när jag lagt in dem på datan :) kanske imorgon! hem, äta middag, duscha, och sen gick jag och carro ut ochgick en lååång runda.massa bra snack där,taaaack! :) vin och 10 000 på det och dagen var gjord :)

lördags var vi inne och shoppade lite, köpte mig ett bar byxor och hårfärg!! så när vi kom hem masserade jag vcarolina sen färgade hon mitt hår, blev asbra :) sen kollade vi film, såg norrsken och tog massa kort och tränade lite och hade det jävligt bra! :)

söndags var jag och j ute och åkte snowracer och spark på¨vägen, gick som fan, höll på att dö vilket resulterade i mitt gigantiska blåmärke på knäet! men det var det värt! kortspel och skitsnack även denna kväll, och packning inför morgondagen!

i måndags var det upp tidigt, åkte mot flygplatsen vid nio, lite stopp påvägen. halv elva lämnade l oss på flygplatsen, och den långa redan upprepades, Två timmar till oslo, två timmars väntan, en timma till stockholm, hem till carro, sen resan hem. hämtas en överlycklig vovve och två mer overlyckliga förä'ldrar (vi alltså). Väl hemma stod klockan på 1.00. Herregud, en lång dag!

igår gjorde jag allt vi missat när vi vae borta. Tog bort alla fiskar ur akvariet på övervå¨ningen (alla hade frusit ihjäl!!!! (!) ), rensade i det här nere, packade upp, tvättade, vek tvätt, hängde tvätt, diskade, dammsög, dammtorkade, flyttade om på rummet, gosade med bästa Atlas osv. en fixar dag! kvälen spenderades hos mami med god mat!

Idag började jag på mitt nya jobb :) gick super och verkar skit bra!!

på fredag är det examen, fan vad skönt att det är över!


NU är det dags att sova, vet att det är tidigt men sån är jag, så jävla trött när man jobbar.

sjukhusbesök skall också snart avklaras tydligen, ska avboka tror jag, hgar inte tid med sånt nu känns de som.


jaja, life goes on så att säga!


saknar fantastic four!! :(

imorgon är det jobb 7.30-19.00. Kommer dö.


adjö och godnatt, joacim är min skatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela