Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

8/2-2012

Publicerad 2012-02-08 19:11:41 i Allmänt

det är helt sjukt hur mycket tid som går åt till jobbet, känns som att jag aldrig har någon tid över. Går upp ungefär fem varje morgon, ibland tidigare, men börjar senast 7.45, och går upp två timmar innan jag börjar. Sen kommer jag hem strax innan fem nästan alla dagar, till ett hus som aldrig är över 15 grader varmt, direkt ner i pannan och tända, kanske slänger i mig lite mat om jag har något. Sen tvättar, städar och diskar jag. Har dåligt samvete över att Atlas måste ha världens tråkigaste liv. Sättermig i soffan i en halvtimma med honom, kan knappt hålla ögonen öppna, så går och lägger mig, ibland innan 21.00.

Det är fan tragiskt...

Jag älskar mitt jobb, verkligen! Men man blir så sjukt trött..

När jag flyttar ska jag ha ett hus utan panna i, det ska vara varmt ändå. Man måste inse att det är sjukt när man på kvällen längtar till morgonen efter för att man ska föna håret då, och samtidigt kan blåsa varmluft på sig själv. Den enda gången man blir varm typ. Och när man lägger sig känns det typ som att det gör ont i kroppen för det är så satans kallt!! Och ändå eldar vi VARJE dag/kväll!! Men för att ha varmvatten på morgonen måste vi stänga av cirkulationen till elementen på kvällen, och då hinner det bli så sjukt nerkylt.


SÅ! Färdig klagat!!

Imorgon flyttar världens bästa vän hit, och jag längtar faktiskt! Ska  bli så sjukt skönt att vara bara vi två, snacka skit, laga mat och ha det jävligt bra!! :D:D

Vill tatuera mig, har två, eller ja, egentligen tre, som jag sjukt gärna vill göra. Två ska minsann bli av nu under vårkanten! :) den tredje vet jag aldrig om jag kommer våga göra, det återstår att se. Skulle nog ångra mig när jag blir äldre. Fast å andra sidan behöver jag inte oroa mig över det eftersom att mamma kommer döda mig när hon ser den i vilket fall ;) :)

Har så fruktansvärt intressant blogg känner jag själv. hahahha.


Jag saknar Clara och Lovis förövrigt!! Världens bästa tjejer är dom!


Jaja, nu ska jag gå, hoppas att prinsen kommer hem snart, imogon är det den 9:e. Får se hur det blir.


Som sagt:


Don't dream your life - Live your dreams


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela