Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

12/8-2012

Publicerad 2012-08-12 13:44:15 i Allmänt

Tiden bara springer iväg, och jag hinner inte med!
 
Första jobbveckan efter semestern gick fort, det kändes rätt skönt att vara tillbaka, jag älskar ju mitt jobb!
 
I torsdags fyllde Clara 11 år, sjukt vad tiden går fort! Av mig fick hon en fotbollsfilt, 6 förpackningar med fotbollskort, en glasburk fylld med nötcreme och en mugg som man kan göra egen slush av! Hon var glad :)
 
Så i fredags firade vi henne här hemma med moa, viktor och lilla Lovis! :) God mat och så stod på schemat! Sen i lördags var jag pappa och clara och shoppade! Fika hann vi också med, mys! Sen hem och fixa sig lite och så vidare på inflyttningsfest hos M&V. Lovis var underbar så det var bra! Sen hämtade Malin mig så stack vi på klassfest! Sjukt kul var det! Sen Sigges! Ännu mer kul! Hahha, hade en kanon kväll :D:D
 
Idag ar vi firat clara hos pappa och sen åkt fyrhjuling och jagat kossor :D hihihi! Nu väntar jag på att claras kalas ska börja så ska jag ta hand om alla ungar ;) hehhe.
 
 
Imorgon jobb igen, nästan alla barn är tillbaka då, skönt att allt ska bli som vanligt igen :) Längtar nästan lite!
 
Beslutsångest som heter duga med. Hur ska man göra liksom? Orka vänta känner jag... Varför inte bara ta någon som vill än att vänta på en som inte vill? Älskar man någon känns det inte som man utsätter dom för det. Men vad vet jag. Vet bara att jag är sjukt jävla trött på alltihop och vill bara lägga det bakom mig och se framåt iställeet. Tack och hej typ. Så det känns idag.
 
Meeeen, skit i det nu. Igår var en kanon kväll, ska leva på det ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela