Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

4/9-2011

Publicerad 2011-09-04 13:20:59 i Allmänt

jag är dålig, men jag vet iallafall om det :P

eftersom att vi inte har internet hemma hos j så blir det sällan att jag sitter här, vi försökte fixa igår, men fick som svar av telia att dom inte levererar dit vi bor, lite surt :P

iallafall, har haft vfu en vecka nu, det går bra. är i en bra skola, i en bra klass med bra handledare :) så känns bara fint!

i fredags var det skola, vi hade möte om examensarbete bland annat, det ska nog bli bra... :S

sen hem för då hade joacim ordnat romantisk middag, mys! så det blev god mat och sådant och mys i soffan. mer sådant tack :)

igår var vi i vmo och shoppade, blev en klänning, ett festlinne, smink ett par jeans till joacim sprit och smycken, så var lyckat :):)

på kvällen kom malin så stack vi vidare till l&d och sen till sigges där vår älskling björn var! känner att jag börjar bli för gammal för honom, men men. Efter att ha blivit totalt mörbultad (stod såklart längst fram) och ont i halsen for vi hemåt igen. Mysig känsla när man vet att joacim väntar hemma i sängen, så han lyssnade på min kväll, blev sur på alla andra och höll om mig extra mycket under natten :) tihihih.



annars då? trött på att du alltid klagar på mig, jag är stor nog till att bestämma över mitt eget liv.



snart ska vi hem till pappa och hugga ved...kul! eller inte. men det måste göras. Imorgon vfu igen, känns sådär just nu för mår lite dåligt :P men kommer ju gå bra imrogon! är bara trött nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela