Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

22/9-2011

Publicerad 2011-09-22 20:42:03 i Allmänt

idag har varit en rätt bra dag. praktik dagen gick fort. höll i samlingen, sen två pass matte, sen idrott och sen sjöng vi bara och sen gick hem. Så det var bra, går alltid lite fortare när man h¨ller i det själv! sen hem, handla lite på vägen och snacka skit med Ida, det bästa med att handla är att hon är där :) sen hem, läsa en bok från skolan, tvättade två maskiner tvätt och hängde de, städade huset, tog bort massa fula mattor i huset, tände i pannan, rensade i alla köksskåp för där var det stökigt som fan och plockade bort massa disk. inte så kul kanske, men nödvändigt. j ringde innan och sa att han skulle jobba över, surt men får väl gå.. får se när han kommer hem, har inte kommit än iallafall. fick så sjukt ont i ryggen nyss, så nu ligger jag i soffan och tycker jävligt synd om mig själv. hoppas de går över snart, måste ha stäckt mig eller något. bara de är bra tills praktiken imorgon!

imorgon är det fredag, då blir det lite shopping med j efter praktiken, ska köpa ett verktygsskåp till honom! sen blir det mys med bästa vänner på kvällen. skööönt :)

känns lite fattigt att åka hem till kompisar och duscha när man inte har varmvatten, men men. Tack för duschen O&H :) Även tack Olivia för pratstunden, du förstår mig så bra!!


tjofräs



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela