Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

20/9-2011

Publicerad 2011-09-20 19:32:00 i Allmänt

Känns lite bättre nu. Men fortfarande lite konstigt.


J och jag har varit i vmo och skulle köpa växter till akvariet, men det fanns bara ruttna växter där, så blev inga :( suuurt! så ha jag planerat lektionen tills imrogon, min handledare är ledig, så ska ha barnen själv :) eller ja, tillsammans med hennes kollega, men själv på mina lektioner. Ska bli kul faktiskt :)


J är i garaget och jag är ensam. som vanligt. jag ska inte klaga, jag har det bra. men klart det är tråkigt.

jag tjatar om det jämt , men jag har sån sjuk beslutaångest över allt. är det såhär livet ska vara resten av livet? jag vet inte. är jag för ung? för gammal? för bortskämd med att allt ska vara bra? vad är det för fel?


fan.


snart bara en vecka kvar på praktiken med, jag vill inte sluta. fast ändå skönt med skola, många sovmorgonar och massa skitsnack och bilåkande med malin. så det är väl okej egentligen.



Får inte glömma att världens bästa bebis fyller 1/2 år idag ju! Lovis min lilla sötkaka!! Tiden går fort!


Slut gnällt för min del!


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela