Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

19/9-2011

Publicerad 2011-09-19 21:37:17 i Allmänt

dagarna går fort.

i fredags var vi bara hemma, och på kvällen kom Ida och Jakob så kollade vi film och åt mat :) Det var mysigt och trevligt! :)

lördag gick vi upp tidigt och åkte hem till pappa och högg ved, sen äta middag hos mamma. Sen klippte och färgade jag Antons hår, blev bra! På kvällen var det kräftskiva! Så Moa, Viktor och Lovis kom med! Gullungen! Får jag ett hälften så sött barn blir jag nöjd!

söndags var en slappdag. vi kollade filmoch gosade hela dagen! på kvällen firade vi pappa som fyllde år ! mys!
sen hem, fan vad deppigt att åka hem då när man varit runt så mycket folk en hel helg, usch.

i morse var jag skit nervös, för min lärare från skolan skulle komma till praktiken och kolla på mig och sen snacka efter, och det är hon som bestämmer om jag blir godkänd eller inte. på hela slut praktiken då. men det gick skit bra, så blev godkänd! fiuck även sluta tidigare så tänkte mysa med god mat på kvällen för jag var lite glad och lättad :) så städade hela huset, rensade två garderober plus hela uteplatsen. Sen städade jag min bil, rensade bland alla kläder, och fixade överallt och bara väntade på att klockan skulle bli halv fem så j kom hem!
men så ringde han och sa att han var tvungen att jobba över :( så han ska jobba till tolv :( så det blev en ensam och tråkig kväll. Men huset är iallafall fräscht. sitter i soffan med tre katter som fräser och morrar mot varandra, Bettan och Skrutten har inte vant sig vid Nisse än, så det är ett jävla liv.


nu ska jag nog gå och sova i min ensamhet, trots allt praktik imorgon igen..



tagit två jäkligt mogna beslut de senaste dagarna dessutom, lite stolt över mig själv! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela