Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

14/9-2011

Publicerad 2011-09-14 21:16:18 i Allmänt

livet rullar på, utan bloggen, som vanligt.

iallfall, har fixat ingternet nu, så nu har jag ingen ursäkt till att itne skriva här varje dag, så nu får jag försöka bli bättre..


annars rullar det på som vanligt. praktiken är underbar, trivs skitbra!!


jag går upp på tok för tidigt på morgonen, iväg till praktiken, kommer hem, tvättar, hänger tvätt, städar, plockar i och ur diskmaskinen, funderar över vad vi ska äta för mat, handlar ofta, hem och laga mat, ropa in j från garaget, plockar undan efter maten när j går ut igen, skriver mina skolsaker, kollar lite på tv eller sitter vid datan, j kommer in vid nio, då har jag försökt hålla mig vaken så länge det går, ligger alltid i sängen innan tio nu för tiden, sen somnar jag och j kommer upp och lägger sig senare än mig. så ser det ut nu, hoppas det blir annorlunda, för detta vet jag inte om jag vill ha. kanske är jag inte redo, hur vet man det? jag vill ju det här, eller?


men mest av allt känns det som att jag saknar tiden som det var förut, :(






Kommentarer

Postat av: den bästa :)

Publicerad 2011-09-15 11:46:53

Jag saknar våran tid i Halmstad med 10 liter köttfärs att göra köttbullar av. Och våra frukostar med nubakade frallor. Alla våra promenader runt stan och våra heldagar i utbäddad soffa och nerdragna rullgadiner å film tittande hela dagarna.

<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela