Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

7/11-2011

Publicerad 2011-11-07 23:08:37 i Allmänt

ibland undrar jag om jag ens är menad att vara bland folk?

jag blir bara så sjukt irriterad på alla. det kan du inte vara fel på alla, alltså är det mig det är fel på.

får göra som dom på outsiders, flytta ut i en grotta mitt i ingenstans. Så slipper jag störa mig på alla och alla slipper mig.


men tror jag tar med mig joacim :)




jaja, jobbat idag, det gick bra! :)skrattar lite när jag tänker på dig. haha. men men :)

imorgon tänkte jag gå ut och gå med olivia, sen ska vi käka mat hemma hjos mami-

onsdag ska olivia och herman hit och käka, lite parmys ;)


ja, det är väl typ det mitt sociala liv klarar av just nu känns de som.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela