Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

17/5-2011

Publicerad 2011-05-17 20:04:21 i Allmänt

Kärlek. Jag trodde knappt att det fanns, förrän den kom på en gång, med en stor kraft.

Plösligt fanns den där, rädslan för att förlora honom. Med kärleken kom oron att något hänt när vi inte är tillsammans, ensamheten man känner när man är ifrån varandra och saknaden man känner direkt när man skiljts åt. Men samtidigt kom tryggheten, att veta att man har någon som lyssnar, i flera timmar om det behövs. Glädjen när någonting händer och man känner att man direkt vill berätta för honom. Lyckan när man kan kolla på en person hur länge som helst, och ändå bara vilja kolla längre. Och det största av allt, lyckan när en person som du älskar, älskar dig tillbaka.

Kärleken slog mig som ett hårt slag i ansiktet, men nu hade jag aldrig klarat mig utan den.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela