Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

trött på dig

Publicerad 2011-03-17 22:07:50 i Allmänt

fan vad jag blir trött på folk.

jag blir trött på dig som inte bryr dig om andra
jag blir trött på dig som bara försöker få mig att få dåligt samvete
jag blir trött på dig som tycker synd om dig själv hela tiden
jag blir trött på dig som mår dåligt år efter år. Gör något åt det, ingen annan kommer göra det åt dig.
Jag blir trött på dig som tar mig för givet
Jag blir trött på dig som bara hör av dig så fort jag är ledig
Jag blir trött på dig som kan höra av dig tre ggr om dagen när du är utomlands och har tråkigt, men när du är hemma två mil ifrån mig kan man inte höra ett ljud. Nu har du väl bättre saker för dig.
Jag blir trött på dig som aldrig någonsin skulle kommentera när något är nytt eller något på mig, avundsjuka till tusen? ja!
Jag blir trött på dig som inte ser mig som en person, utan bara som ett utseende.


och framför allt blir jag trött på mig själv. För att jag aldrig kan räcka till, för att hur jag än gör så blir någon ledsen, för att jag aldrig kan finnas där för alla, för att jag itne har tid att lyssna på problem när jag har egna, för att jag lovar mig själv saker osm jag sen inte kan hålla, för att jag alltid ger fel folk fler chanser, för att jag aldrig kan få någon jävla ordning på mitt liv,




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela