Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

....

Publicerad 2011-03-24 16:43:09 i Allmänt

herregud, det är ju helt sjukt vad jag är dålig på att skriva här, blir ju aldrig riktigt av då va.

Meeen, en liten genomgång om vad som hänt här i livet :) Har ju jobbat i typ tre veckor i rad nästan, så sjukt skönt, och så blir det ju massa pengar med då ju :D alltså, brukar ju bli att jag jobbar några dagar i veckan ändå, är aldrig ledig när jag inte är i skolan, men nuhar det varit ännu mer än de brukar. För två veckor sen var det jobb fyra dagar, förra veckan skola två och jobb två, den här veckan skola en dag och jobb fyra :)

jaja, sak samma :) när man kommer hem är man typ död, så har varit lite sjabbigt här hemma ett tag, men diag slutade jag vid ett, så när jag kom hem körde jag in ved, städade pannrummet och tände i pannan. gick in och dammsög och dammtorkade hela huset, plockade undan all skit, plockade ur och in i diskmaskinen, hängde och vek tvätt, startade en ny tvättmaskin, åkte till affären och handlade, kom hem och gjorde snickerskakor, hackade lök och förberedde kvällsmaten lite. Så nu satte jag mig precis i soffan och väntar på att joacim ska ringa och vilja komma hem från jobbet. Så ska jag steka hemmagjorda köttbullar och potatismos till kvällsmat :D Sämre kan man ha det :D

Hoppas även innerligt på att Moa skickar sms vilken sekund som helst och säger att dom ska hem idag. VILL VERKLIGEN!! KOmmer dom inte hem förän imorgon hinner jag inte träffa dom förän på lördag :(

Föööör imrogon ska jag ocg joacim till halmstad och käka på god restaurag och bara bry oss om varandra :D asbra :D sova i malins lägenhet ska vi göra med :) tihihi. Så vi åker direkt efter jobbet imorgon!

Jag älskar att jobba på skolan, i förskoleklassen, egentligen min mammas jobb, men så fort hon ä sjuk jobbar jag :) och denna vecka var det en i klassen som var sjuk, så då tog mamma de jobbet så jag fick hennes :) söt är hon minsann ibland när hon vänder den sidan till :)

Nu ringde joacim och sa att jag kunde komma och hämta honom, så de ska jag :D:D


Hoppas Moa ringer snart! Vill gosa med Lovis och ge henne paket :D Plutten!!

Ha det bäst! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela