Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

31/3-2011

Publicerad 2011-03-31 19:45:34 i Allmänt

Några dagar sen jag skrev här, känns inte lika viktigt längre på något sätt..
Känns ibland lite sjukt att folk kan läsa så mkt om mina tankar.. men men..

Iallafall, sen sist då. Jobbat vidare, har varit hur bra som helst, som vanligt :D

Sen tre dagar denna veckan har jag varit i skolan, i onsdags själv, för då hade malin åkt på semester. Men gick bättre än jag trodde, ingen fara alls faktiskt :D skönt! Kommer kännas jobbigt som fan på måndag såklart, när de har varit helg imellan. Men det får gå det med.

Sen har jag ju gosat med Lovis många dagar :D Herregud så söt hon är :D Älskar henne lite känner jag! Hon fick en klänning, body, jeans och en till body av mig :) Sött blev det på också :D

Så igår efter skolan var jag där och gosade, och idag med :D efter att joacim varit hemma på lunch!

Så Idag var första dagen på typ huuur länge som helst känns de som som jag inte har jobbat eller något, utan bara softat!

Imrogn är jag med ledig :D Sen på jkvällen blir det bowling med vänner :D hur bra som helst :)


Lördag hem och fira lillebror, blir bra :)


Livet är bra ibland, typ nu :D:)


Grattis även till min lillebror Anton som fyller 18 idag, herregud vad tiden går!! sjukt!



Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela