Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

17/1-2010

Publicerad 2011-01-17 22:40:04 i Allmänt

Hejhej.

Idag är jag skittrött.
 Vad har hänt sen sist nu då?

I torsdags när j kom hem från jobbet blev det att åka till hans lilla kusin som fyllde år. Vi bråkade massa innan, så hängde först inte med,men sen hämtade han mig igen. Så var lite jobbigt, men det blev bra tillsut. När vi kom hem kollade vi film, och sen sov vi.

Fredag sov jag till klockan tolv. haha. Sen kom j hem halv två, och då vet i fan vad vi gjorde. Eller just de, vi tog de lugnt länge,sen åkte vi hen till jesper och jessica och kollade film med några andra. Efter en stund åkte vi hem till mig, och j åkte till sitt gamla jobb och bastade. Sen kom han hem och vi myste, kollade film och sov.

LÖrdag: Tog de lugnt, åt hemma hos mamma och så. Sen hem och fixa oss, vänta på malin och sen åkte vi på förfest hos jesper och jessica och sen till parken :) var faktiskt riktigt kul trots att musiken sög.haha. Men på den valiga musiken var det bra, bara när bandet kom de va dåligt :P Sen hem och sova :D

Söndag: Sov länge, upp laga mat, köra in ved, och lite skit. Sen kom j's gamla kompis ricky hit. Så var dom lite här, sen åkte vi till hans andra kompis jonas och kollade film och lagade mat där med hans tjej och lite så. Sen åkte vi hem typ halv tolv och somnade direkt, så sjukt trötta.

Idag vaknade hagf halv tolv,gjorde mat tills j kom hem. Sen åkte han till jobbet, efter tio min skickade han sms att jag skulle fixa mig för han skulle komma och hämta mig för skulle med jobba :) så åkte jag till hans jobb och jobbade där hela eftermiddagen, riktigt roligt faktiskt :D Sen hem, laga mat och så¨åkte j och spelade fotboll,förförsta gången sen han var 14 år. Nu kom han pårecis hem, totalt förstörd.Så fick klä av honom och ställa honomi duschen :) haha. Söte. Ska ta hand om honom lite nu :)

Imorgon blir det att tatuera sig :) thihihi. Och min onepiece har kommit, fast hem tillmalin :D får den imorgon av henne :D wiie :)

Längtar till den 29 januari när Björn Rosenström är på parken :D Fan så kul :D:D


pussadjö





För alla hjärtan som slår
För alla hjältarna från igår
För min mamma och för min far
För alla år och alla da'r
För staden som jag en gång blev förälskad i
För flickan som bodde i huset bredvid

För hunden skom skällde
För tanten som svor
För pojken som spottade snus och ville bli stor
För mannen med gitarren som fann orden som blev en vacker sång
För dom ljusa nätterna och för längtan och hopp om en solnedgång
För de vilda, vackra änglarna
För dom hjärtan som brann en gång

Jag skrev en sång, en sång för dom

För min syster och för min bror
För han som aldrig hann bli stor
För varje liten småsak och varje liten grej
För dig och mig
För byn som jag en gång växte upp i
För skogarna och vidderna där jag kände mig fri

För hunden skom skällde
För tanten som svor
För pojken som spottade snus och ville bli stor
För mannen med gitarren som fann orden som blev en vacker sång
För dom ljusa nätterna och för längtan och hopp om en solnedgång
För de vilda, vackra änglarna
För de hjärtan som brann en gång

Jag skrev en sång, en sång för dom

Jag skrev en sång, en sång för dom

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela