Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

♥ Dag 7 – Min bästa vän

Publicerad 2011-01-01 15:54:24 i Allmänt



Min bästa vän någonsin heter Malin Öster :) Som säkert alla vet!

Vi träffades när vi började sjuan, och kom i samma klass. Innan dess hade vi träffats på något barnkalas när vi var små, men inte annars. Vi började inte bli kompisar förän i åttan, och i nian blev vi bästa kompisar. Det var kanske inte under de bästa förhållanderna vi träffades, men det spelar ingen roll. Ingen tyckte att vi skulle vara kompisar, och jag kommer ihåg att vi inte ens fick träffas ensamma hemma hos mig, för mamma tyckte vi var så dåliga för varandra. Men det gjorde vi såklart ändå. Ända sen dess har vi varit bästa kompisar!

Vi har varit med om en massa saker, vi hade flera sköna somrar med mopparna, som vi åkte på hela tiden. rymde med, dansade fågeldansen på dom så att alla bilar tutade och massa mer kul. Vi har varit på semester ihop, visserligen bara i Sverige med ändå. Vi var i Stockholm några dagar, i Halmstad i veckor, och i Sälen en vecka :) Alla var lika roliga.

När någonting har hänt måste jag ringa direkt till Malin, hon är den som vet mest.

Det bästa med Malin är att hon är så snäll och att man aldrig vet vad som händer när man är med henne. Man kan lika väl sitta i bilen på väg till skolan, vara en mil från Halmstad när jag skriker att jag hellre vill till A6 och shoppa, då vänder hon i nästa rondell och vi sticker dit istället! Sånt spontant som är så jäkla kul!

Det finns ingen fest jag skulle vilja åka på utan att Malin följer med, blir alltid mycket roligare när hon är med mig.

Jag hoppas att vi alltid kommer att vara bästa kompisar, att våra barn kommer växa upp ihop och att våra kommande familjer kommer att hitta på en massa roligt tillsammans :)

Jag älskar dig <3









Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela