Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

9/1-2011

Publicerad 2011-01-09 16:57:16 i Allmänt

Long time, no see :)

Jaja, sen sist så jobbade jag som sagt i fyra dagar, det var rätt bra! pengar blir det ju iallafall :)

Sen så skulle jag väl gissa på att det blev rätt mkt alkohol nu under ledigheten. Dagen före nyår vad jag och joacim hos moa och vicke och käkade och så, riktigt trevligt.

På nyår var det fest hemma. (hos joacim alltså :) ). Det blev väl sådär. Inte superduper kul, men klart inte tråkigt heller.

Sen vet i fasen vad som hänt. Joacim hade fest sen för någon dag sen med, då var det rätt kul :) vi drog vidare till reftele, men där dog det rätt snabbt :P så blev att åka hem igen. Joacom hade migrä så han stannade hemma hela tiden den kvällen.

Sen var det en dag mellan, och då var vi hemma hos mamma och gjorde ingenting speciellt.

Sen igår skulle vi till parken med en massa folk. Vi åkte på förfest, men sen hoppade vi parken och åkte hem istället. Inga pengar och sen kändes väl inte parken så lockande. Men förfesten var rolig :) Sen kollade jag, joacim och hans kompisar film istället. Kändes sådär peppad på film när jag var full, men det gick det med :) tihi.

Idag har vi itne gjort mkt, men nu är vi och bygger på Joacims garage port på Svens jobb. Så jag sitter vid datan under tiden. Funderar på att åka och kolla om affären har öppet så jag kan handla lite mat, men vet inte om jag orkar :P haha. Lat här ja.

Imorgon ska jag besikta bilen, sen ska malin och jag plugga tror jag. usch.


fan, idag gör mitt huvud ont. och inte bakis. jag börjar bli sjuk, känns somjag har feber. det är väl skit med.

annars är det bra, sjukt opepp på att skriva här känner jag, så blir adjö nu.

pusshej



17 månader idag dessutom! love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela