Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

13/1-2011

Publicerad 2011-01-13 16:32:21 i Allmänt

Jaaa, vad har hänt sen sist...

Vi var ju som sagt och fixade joacims garageportar,sen åkte vi hem och jag gjorde soppa och nybakade frallor till. Sen kollade vi väl tv eller nått skit.

Måndag: Var och besiktigade bilen med pappapå morgonen, var bara några lampor som inte fungerade,så de fixade vi påvägen hem. alltid bra att ha pappa med sig,fick bensin, besiktningen,spolarvätska och nya lampor :) sen kom malin och vi skulle plugga, sjukt opeppade på den skiten,så vi åkte och köpte ny mobil till mig istället, blev en htc desire hd, och jag känner att jag älskar den lite :) hehe. sen åkte vi och hämtade en bok i lagan, jävla ställe :P sen hem, for runt som galningar och köpte grönsaker och dip, chips och läsk och sen ringde vi hem joacim och herman så åt vi och kollade först familjen annorlunda, sen beck levande begravd och tillslut kommissarie späck. trevligt. sen åkte dom hem och vi sov.

Tisdag: Malin kom hit tidigt, vi skulle plugga. Blev det så? Nä :) Vi åkte och kidnappade Clara istället, köpte fika och hem till oss och busade och fikade.Sen besiktiga mammas bil gjorde vi tre:) Sen hem till joacim och clara fick min gamla mobil, så lärde henne lite hur den fungerar. Sen  körde vi henne till mammas jobb, och sen åkte malin hem och jag hem till joacim igen. Vi åkte till vmo och å¨t, joacims dag att göra mat :P hem, kolla tv och så gick ju självklart min datorjävel sönder (laddaren). så jag blev såklart sur och trött på allt man kan kalla liv. så jag gick och la mig :P

Onsdag: Vad fan gjorde jag. Lagade pannkakor till lunch när j var hemma.Sen skulle jag plugga ju, meeeeen som sagt var ju datafan sönder. Så tvättade och höll på istället. Skittråkig dag. När han väl kom hem åkte vi till expert och fixade ny laddare i datorn. Sen över mamma på väg hem och hämtade en skitbok och snackade lite. Hem och så käkade vi kebab som jag lagade :) Sen kollade vi tv och sen sov.

Idag: Sov så jävla dåligt inatt. Kollade klockan senast halv två, j somnade vid elva. Sen kollade jag igen halv fyra och låg vaken nån timma. J åkte till jobbet vid sju, då låg jag vaken en timma, sen sov jag åtta till nio,och då gav jag upp och gick upp. Så lär väl somna tidigt ikväll. Gjorde iaf god mat tillmiddag,m stekt torsk som jag älskar. Sen pluggade jag två timmar,och blev klar med tentafan, skitskönt. Tvättat och tänt i pannan med. Nu kommer snart j hem, vet inte vad vi ska göra. INget speciellt tror jag väl. HAr hunnit med att duscha med ja, behlövdes. Vi sparar el så huset är totalt mörkt nu, får bli att använda värmeljus istället. Jaja, blir nog bra.

Skönt att ha min htc nu, för kopplar bara in den i datan så jag kan sitta trådlöst på internet, skit smidigt. Jag som alltid klagar på att jag aldrig har internet, nu har jag iallafall det :)

Låter sjukt,men längtar nästan till nästa vecka när skolan börjar igen. Börjar bli trött på att inte ha något speciellt att göra. Ska bli skönt. Funderade först på¨att flytta hem till mamma ett tag. Gratis mat, värme, någon som tvättar åt en, och alltid internet. Så jävla smidigt egentligen. Så slipper man handla och laga, och tvätta och tända pannan och all skit. J var lite inne på det med, han tror de blir billigare för han då. Och klart de blir lite, för då skulle han aldrig göra mat,och typ aldrig ens vara hemma sa han. Men det var ugår vi sa det, och idag hade vi båda ångrat att vi sa det.
så kan det gånär man bråkar och säger saker man inte riktigt menar.

just nu känner jag mig ganska opepp på allt, lägga sig under ett täcke och ligga där några veckor? ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela